Załóż swoje konto!
Chip tuning Opel Astra J 1.7 CDTi 125 KM Denso

Oferujemy profesjonalny chiptuning i tuning Opel Astra J 1.7 CDTi 125 KM Denso dopasowany do Twoich potrzeb.
Zanim zdecydujesz się na współpracę z nami porównaj fabryczne parametry i sprawdź ile możesz zyskać po tuningu Opel Astra J 1.7 CDTi 125 KM Denso w 44tuning.pl.

Katalog chip tuning > Opel > Opel Astra J Twintop > Opel Astra J 1.7 CDTi 125 KM Denso
Powrót na stronę główną

Przyrosty wykonywane są indywidualnie w zależności od aktualnej kondycji silnika, generowanych parametrów, jego aktualnego potencjału, jakości stosowanego paliwa jak również specyficznych potrzeb użytkownika. W przypadku niskiej sprawności danej jednostki napędowej czy usterek ukazanych podczas precyzyjnej diagnostyki obciążeniowej (Nie mylić z diagnostyką komputerową która ma bardzo ograniczony zakres) wskazujemy co należy naprawić aby przystąpić do tuningu.

Osiągi / Rodzaj tuningu
Opel Astra J 1.7 CDTi 125 KM Denso
Seryjnie
Digital Power Pack
Eco Boost
44tuning.pl

Digital Power Pack
44tuning.pl

Chiptuning Super VIP
44tuning.pl
Moc [KM]:
125 KM (+10÷12 KM)  135-137 KM (+25÷30 KM)  150-155 KM (+33 KM)  158 KM
Moment obrotowy [Nm]
280 Nm (+20÷22 Nm)  300-302 Nm (+50÷55 Nm)  330-335 Nm (+65 Nm)  345 Nm

Jakie korzyści i dlaczego u nas?



Gwarancja zwiekszenia mocy i oszczędności paliwa


Indywidualne optymalizacje silników w samochodach terenowych


Indywidualne optymalizacje silników wolnossących bez turbo


20 letnie doświadczenie w branży tuningowej i w sporcie samochodowym
  • Rozwiązanie bezinwazyjne – sterownik zewnętrzny dopinany za pomocą fabrycznych złączy Plug and Play
  • Usługa nastawiona na umożliwienie przede wszystkim uzyskiwania oszczędności paliwa połączona z poprawą elastyczności
  • Możliwe oszczędności paliwa w zależności od specyfiki jazdy ok. 8-15%
  • Sterownik działający w systemie Multichannel (obsługujący kilka kanałów jednocześnie zarówno po stronie zasilania paliwem jak i doładowania)
  • Funkcja „Eco Boost” w momencie kiedy potrzebujesz dodająca więcej momentu w zakresie niskich i średnich obrotów
  • W samochodach flotowych możliwość ustawienia „limitowania mocy” w górnym zakresie obrotów będąca po części lekarstwem na kierowców mających „ciężką nogę”
  • Lepsza elastyczność i poprawa dynamiki
  • Zmniejszenie turbo "dziury"
  • Polepszenie komfortu jazdy
  • Szybsza reakcja pedału gazu, bezpieczniejsze wyprzedzanie
  • Pomiary na hamowni przed i po
  • Wykonanie indywidualnych ustawień pracy Twojego pojazdu podobnie jak w przypadku chip tuningu na podstawie potrzebnych pomiarów w tym mocy, momentu i analizy spalin AFR
  • Możliwość łatwego demontażu przed wizytą w warsztacie, po przeprogramowaniu i zmianie charakterystyk pracy do zastosowania w innym pojeździe kompatybilnym z systemem DPP ECO BOOST (80% pojazdów na rynku)
  • Możliwość wielokrotnej zmiany parametrów (pamięć typu Flash, gwarancja na milion programowań)
  • Wysoka jakość – produkcja zagraniczna – Benelux
  • Gwarancja na sterownik DPP Eco Boost 2 lata


Uwagi:
  • przy znacznie dynamiczniejszej jeździe niż seryjnie możliwość NIE uzyskania oszczędności paliwa
  • konieczność demontażu sterownika DPP przed wykonywaniem jakichkolwiek adaptacji systemu elektronicznego w samochodzie
  • po medernizacji, ze względu na większe zapotrzebowanie na powietrze, zalecamy częstszą wymianę filtra powietrza
  • Rozwiązanie bezinwazyjne – sterownik zewnętrzny dopinany za pomocą fabrycznych złączy Plug and Play wybierany wielokrotnie do samochodów nowych w których producent samochodu zastosował blokady antytuningowe 1 stopnia czy też przez klientów często zmieniających samochody (np.: Floty)
  • Usługa skierowana dla klientów którzy oczekują poprawy osiągów wraz z możliwością uzyskiwania oszczędności paliwa.
  • Moment obrotowy dostępny jest już od niższych obrotów
  • Płynniejsze utrzymanie momentu w średnim i wyższym zakresie obrotów
  • Sterownik działający w systemie Multichannel (obsługujący kilka kanałów jednocześnie zarówno po stronie zasilania paliwem jak i doładowania)
  • Lepsza dynamika pracy silnika (także automatycznej skrzyni biegów)
  • Możliwe oszczędności paliwa w zależności od specyfiki jazdy ok. 4-8%
  • Znacznie lepsza elastyczność
  • Znaczące zmniejszenie turbo "dziury"
  • Polepszenie komfortu jazdy
  • Szybsza reakcja pedału gazu, bezpieczniejsze wyprzedzanie
  • Pomiary na hamowni przed i po
  • Wykonanie indywidualnych ustawień pracy Twojego pojazdu podobnie jak w przypadku chip tuningu na podstawie potrzebnych pomiarów w tym mocy, momentu i analizy spalin AFR
  • Możliwość łatwego demontażu przed wizytą w warsztacie, po przeprogramowaniu i zmianie charakterystyk pracy do zastosowania w innym pojeździe kompatybilnym z systemem DPP Power (80% pojazdów na rynku)
  • Możliwość wielokrotnej zmiany parametrów (pamięć typu Flash, gwarancja na milion programowań)
  • Wysoka jakość – produkcja zagraniczna – Benelux
  • Gwarancja na sterownik DPP 2 lata


Uwagi:
  • w przypadku egzemplarzy posiadających w seryjnym oprogramowaniu blokady większego momentu obrotowego, możliwość uzyskania niższych przyrostów niż w przypadku usług Chip Tuning VIP czy Super VIP
  • konieczność demontażu sterownika DPP przed wykonywaniem jakichkolwiek adaptacji systemu elektronicznego w samochodzie
  • po medernizacji, ze względu na większe zapotrzebowanie na powietrze, zalecamy częstszą wymianę filtra powietrza
  • brak możliwości rozlokowanie przez system DPP blokad elektronicznej przepustnicy (blokad pedału gazu) stosowanych przez producentów np.: w samochodach Toyota
  • przy dynamiczniej jeździe możliwość szybszego zużycia opon
  • polega na wykonaniu nowych ustawień programu sterującego jednostka napędową na podstawie programu seryjnego, wszelkich pomiarów indywidualnie dla każdego egzemplarza skierowana dla klientów którzy oczekują optymalnego poprawienia osiągów
  • większa dynamika już od niższych obrotów
  • utrzymanie płynnej charakterystyki momentu w całym zakresie obrotów
  • dużo większa dynamika w średnim i wyższym zakresie obrotów
  • Znacznie lepsza elastyczność
  • Znaczące zmniejszenie turbo "dziury"
  • Polepszenie przyjemności z jazdy
  • Szybsza reakcja pedału gazu w każdym zakresie obrotów
  • pewniejsze i bezpieczniejsze wyprzedzanie innych użytkowników dróg
  • Przy zachowaniu tych samych średnich prędkości i intensywności przyspieszania możliwość uzyskiwania na trasie oszczędności paliwa ok. 4-8%
  • Pomiary na hamowni przed i po
  • Wykonanie indywidualnych ustawień pracy Twojej jednostki napędowej na podstawie potrzebnych pomiarów w tym mocy, momentu i analizy spalin AFR oraz Twoich potrzeb
  • W przypadku silników ze skrzynią automatyczną ustawienie „wstępnych nastawów pracy skrzyni” zawartych z sterowniku silnika
  • Możliwość powrotu do seryjnego programu np.: przy sprzedaży samochodu
  • Opcjonalnie ściągnięcie blokady prędkości (w samochodach które taką posiadają)
  • Gwarancja na oprogramowanie 2 lata
  • 20 lat doświadczenia zespołu technicznego w modernizacjach – tuningu oraz sporcie samochodowym


Uwagi:
  • w przypadku egzemplarzy posiadających w seryjnym oprogramowaniu blokady Anty-tuningowe (nowe samochody) w przypadku możliwości jej usunięcia konieczność uiszczenia dodatkowej opłaty w wysokości 200 zł
  • brak możliwości przełożenia tuningu do innego samochodu
  • po medernizacji, ze względu na większe zapotrzebowanie na powietrze, zalecamy częstszą wymianę filtra powietrza
  • przy dużym wzroście dynamiki jazdy możliwość szybszego zużycia opon oraz większego zużycia paliwa
Ze względu na bezpieczeństwo Twojego pojazdu jeżeli podczas pomiarów wstępnych i precyzyjnej diagnostyki (Nie mylić z diagnostyką komputerową która ma bardzo ograniczony zakres)wykryjemy znacznie niższą sprawność niż seryjna czy poważne usterki to odstępujemy czasowo modernizacji. Jeżeli usterki są drobne do usunięcia na miejscu to możemy to wykonać w zakresie dodatkowym. Jeżeli usterki są poważniejsze, a Ty chcesz to naprawić w zaprzyjaźnionym warsztacie czy w ASO to rozliczamy się tylko za pomiary i diagnostykę wskazując Tobie co trzeba naprawić aby przywrócić sprawność.
Orientacyjny czas wykonania
Uwaga! Konieczne wcześniejsze umówienie terminu
ok. 3-6 godzin ok. 4-7 godzin ok. 4-7 godzin
dla sterowników z blokadą antytuningową +2 godziny
Szczegóły modernizacji Więcej informacji
o tej modernizacji
w 44tuning.pl
Więcej informacji
o tej modernizacji
w 44tuning.pl

Więcej informacji
o tej modernizacji
w 44tuning.pl
Inwestycja/cena Zapraszamy do kontaktu Zapraszamy do kontaktu Zapraszamy do kontaktu
Możesz wysłać do nas zapytanie wypełniając formularz poniżej - kliknij.
Uwaga! Przedstawione przyrosty zostały sprawdzone i uzyskane w wykonanych już egzemplarzach. Jednakże przyrost mocy i momentu obrotowego zależy od rzeczywistych parametrów danego egzemplarza, jego sprawności oraz posiadanego indywidualnego potencjału czy jakości i parametrów stosowanego paliwa. Jeśli masz wyjątkowe wymagania co do osiągów, oczekujesz lepszego poprawienia fabryki lub Twój samochód posiada znane nam "blokady" czy "wady fabryczne", to w przypadku gdy już opracowaliśmy sprawdzone rozwiązanie nasz personel zaproponuje Tobie specjalną opcję - zapraszamy do kontaktu.
Uwaga! W przypadku gdy interesują Ciebie większe przyrosty to posiadamy w ofercie do wielu marek sportowe układy wydechowe czy też dalej idące modernizacje - Superstreet (większe turbo czy jego montaż, intercooler-y, mechaniczne modernizacje silnika, itp.) które cechują się jeszcze większą możliwością poprawy osiągów. Jeżeli chcesz się dowiedzieć o dostępności szerszych modernizacji dla Twojego samochodu zapraszamy do kontaktu z nami.

Katalog chip tuning > Opel > Opel Astra J Twintop > Opel Astra J 1.7 CDTi 125 KM Denso

Powrót na stronę główną

Chcesz zadać pytanie przed zamówieniem usługi, zyskać pewność, że podejmujesz najlepszą dla siebie decyzję? Pomożemy Ci! Wypełnij i wyślij formularz poniżej.
Z uwagi na wielokrotnie spotykane niższe sprawności silników z przebiegami pow.180-200 tys. km (silniki turbo diesel) oraz 160 tys.km (silniki turbo benzynowe) często celem wykonania modernizacji trzeba wykonać dodatkowy zakres prac poprawiających sprawność (np: wyczyszczenie układu doładowania, naprawa czy wymiana układu EGR, turbosprężarki, etc). Dlatego decyzja o tuningu podejmowana jest po precyzyjnej diagnostyce obciążeniowej (Nie mylić z diagnostyką komputerową która ma bardzo ograniczony zakres). Jeżeli samochód ma większy przebieg jednakże został wykonany stosowny przegląd z wymianą na nowe elementy wpływających na sprawność (np: turbosprężarka) to tuning może być wykonany pod warunkiem potwierdzenia dobrej sprawności na diagnostyce obciążeniowej u nas.

Pojazd:
Opel Astra J 1.7 CDTi 125 KM Denso
Rok produkcji: Skrzynia biegów:



Imię/Nazwisko
Telefon WYMAGANE
Adres e-mail WYMAGANE
Twój region WYMAGANE

Pytanie dotyczy rozwiązania:


Wpisz pytanie czego oczekujesz od swojego samochodu po tuningu, co aktualnie Tobie w nim przeszkadza bądź chcesz w nim poprawić (np: zmniejszenie turbo-dziury), czy interesuje Ciebie głównie mniejsze spalanie czy zwiększenie mocy z opcją zmniejszenia spalania, etc.:

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.