Załóż swoje konto!
Co zrobić jak kupiłem nowy ciagnik New Holland i czuje że jest mniej mocy - np. T6050?

Co zrobić jak kupiłem nowy ciagnik New Holland i czuje że jest mniej mocy - np. T6050?

Okazuje się, że ciagniki marki New Holland sprzedawane są z określaną mocą nominalna z dodatkowym...

Co zyskują rolnicy dzięki optymalizacji i zwiększeniu mocy u nas w ciagnikach New Holland serii 7030, 7040, 7050 oraz 7060?

Co zyskują rolnicy dzięki optymalizacji i zwiększeniu mocy u nas w ciagnikach New Holland serii 7030, 7040, 7050 oraz 7060?

W przypadku ciagników New Holland serii T 70xx rolnicy często narzekają nach zbyt małą siłe przy...

Problem z powerboost-em w ciąniku Case Maxxum 125? Mamy na to lekarstwo i to dla ciągników nowych!

Problem z powerboost-em w ciąniku Case Maxxum 125? Mamy na to lekarstwo i to dla ciągników nowych!

Dodatkowe "konie" w postaci Powerboost-u kuszą przy podejmowaniu decyzji o zakupie ciagnika....

Kolejna publikazja wykonywanych z naszym udziałem testów przez Rolniczy Przegląd Techniczny, tym razem ciągnik marki Kubota M135GX.

Kolejna publikazja wykonywanych z naszym udziałem testów przez Rolniczy Przegląd Techniczny, tym razem ciągnik marki Kubota M135GX.

To już kolejna osłona przeprowadzonych testów nowych ciągników przez Rolniczy Przegląd...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Masz ciagnik marki John Deere i spala Twoim zdaniem za dużo paliwa? Mamy na to sprawdzony przepis!

Ciągnik marki John Deere podczas optymalizacji mocy
Ciągnik marki John Deere podczas optymalizacji mocy
Ciągniki John Deere cieszą się dużym szacunkiem wśród rolników szczególnie poprzez serie modeli z lat wczesniejszych które były odpowiednio mocne a spalanie było akceptowalne. Jednakże gro wersji ciagników JD już od 2003 roku zaczęłą zwiększać swój apetyt na paliwo do tego stopnia, iż teraz sa to ciagniki które uważane są na rynku za "paliwożerne". Wynika to m.in z konieczności stosowania się do nowszych norm spalin i zachowania dużej tolerancji w ustawieniach ciagnika ze względu na różnorodności rynkowe. Do tego stosowany w tych silnikach bardzo czuły układ wtryskowy jest wrażliwy na jakość występujących w Polsce paliw. Dlatego wychodząc temu na przeciw wykonujemy z powodzeniem w silnikach marki John Deere sterowanych elektronicznie optymalizacje mocy polegającą na odpowiednim ustawieniu pracy konkretnego silnika. Dzięki temu użytkonikom powraca przyjemność z użytkowania maszyn tej marki które przy dobrym onie zadbaniu należą do trwałych.

 

Co zyskuje ciagnik marki John Deere po optymalizacji mocy u Was?

 

  • dużo większa lekkość w pracy
  • poprzez wiekszy moment obrotowy dostepny już od niższych obrotów można utrzymywac niższe obrotyw pracy o ok. 300-400 obr/min
  • poprzez niższe obroty w pracy w połączeniu z wykonanymi korzystniejszymi ustawieniami pracy silnika oszczedza się na paliwie w przedziale 10-30% przy mniejszych silnikach i ok.  nawet 20-26 % przy większych silnikach
  • poprzez lepszy przebieg momentu obrotowego oraz mocy polepsza się stabilność pracy ciągnika zarówno w pracach polowych jak i podczas transportu dając poprawę ok 2-6 km/h lepszej średniej prędkości

 

Tutaj możesz zapoznać się z pomiarami na hamowni przed i po optymilazji pracy ciagników John Deere:

 

pdfWykres z hamowni ciągnik John Deere 8430 - zwiększenie i optymalizacja mocy + wyłączenie EGR

pdfWykres z hamowni ciągnik John Deere 7730 Premium - zwiększenie i optymalizacja mocy + wyłączenie EGR

pdfWykres z hamowni ciągnik John Deere 7530 Premium - zwiększenie i optymalizacja mocy + wyłączenie EGR

pdfWykres z hamowni ciągnik John Deere 6930 Premium - zwiększenie i optymalizacja mocy + wyłączenie EGR

pdfWykres z hamowni ciągnik John Deere 6230 - zwiększenie i optymalizacja mocy

pdfWykres z hamowni ciągnik John Deere 5080R - zwiększenie i optymalizacja mocy

 

Zobacz jak wyglada profesjonalna optymalziacja mocy w ciagniku rolniczym oraz opinię jednego z setek rolników którzy skorzystali z naszych usług

 

 

Ile zyskam oszczędności paliwa?

 

W przypadku silników od 80 do 180-200 KM oszczędności orientacyjnie sięgają ok 10-30%, natomiast w przypadku wiekszych ciagników pow. 200 KM najczęsciej odnotowujemy oszczędności paliwa ok. 20%, a wersjach ponad 300 KM nawet 20-26%.

 

Co zyskam w moim ciagniku?


Mając ciągnik John Deere czy kupując nowy pomyśl  ile Ty możesz zyskać czasu oraz paliwa i zarazem zadzwoń do naszego eksperta i zapytaj o  korzyści oraz najlepsze rozwiązanie dla Ciebie i Twojego ciagnika tel. 604 532 800

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.