Laboratoryjne badanie oleju, paliwa w technologii MyNano wraz z protokołem techniczno-prawnym - przyczynowo - skutkowym

Na rynku są dostępne laboratoria dające możliwości zbadania oleju czy paliwa lecz bez opcji wnikliwego, pełnego technicznie określenia zakresu przyczynowo skutkowego wraz z możliwością potwierdzenia np: obciążeniem negatywnymi zjawiskami (jak LSPI/SPI, nadmierne tarcie, nieodpowiednie spalanie mieszanki) wynikającego np: z przyczyn niezależnych od użytkownika czyli konstrukcyjnych.

W tym przypadku jednostka napędowa 1.6 T-GDI Phev - Hybrid i wykonane badanie oleju wraz z protokołem przyczynowo skutkowym po ok. 9200 km od nowości.

  

Stan oleju krytyczny i ta jednostka napędowa już od jakiegoś czasu, przebiegu poruszała się na oleju niezdatnym do dalszej eksploatacji, przyczyniając się stwarzania szeregu zagrożeń po przyspieszone skracanie trwałości włącznie.

Ponadto zalecone przez producenta np: samochodu oleje (silnik, skrzynia, napęd) często nie spełniają faktycznych wymogów danych podzespołów i dochodzi do szybkiego ich degradowania, w tym przegrzewania np: silnika, skrzyni biegów, skrzyni rozdzielczej czy pozostałych elementów układu napędowego (większe tarcie wewnętrzne, straty)

Wpływa to na niższą sprawność, gorsze osiągi, zwiększone spalanie paliwa (w tym większe obciążenie układów emisyjnych) i znacznie przyspieszone pogarszanie trwałości.

Dlatego w naszych, autorskich pakietach ma miejsce oprócz tego rodzaju badań, odpowiedni dobór olejów wraz ze stosowaniem efektywnych fuzji olejowych i pakietu dodatków w technologii synergicznej - celowanej - syntetyczno-estrowej - Więcej informacji o naszych pakietach - Pakiety 44Performance z technologią MyNano. 

Po więcej informacji w temacie badań laboratoryjnych, ekspertyz w tym olejów, paliw zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt